Hello!

Yes, she is back! Jag har verkligen bloggat ur ordentligt.. Så, vad har hänt sen sist...?

Kommer inte riktigt ihåg. Har varit i Uppsala och där fick jag göra världens tråkigaste grej. En belastning kallade dom det. Man får "vila" en halvtimme och sedan slänger dom in en tappkran så dom kan ta prover. I den andra armen sätter dom en kanyl med dropp. Sen tas prover varje kvart under en timme. Droppet ska först slinka in en halvtimme innan det. Jag fick inte äta någonting från 22.00 i torsdags kväll till tolv igår (fredag)... AAAAAAH! Idiotiskt.

Annars gick det väl helt okej där uppe. Proverna jag hade gjort i Nyköping var oförändrade från gången innan...

Nu måste jag sova. Hej då!

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0