Ojdå!

Nu har jag visst inte varit hr på ett tag... igen. Anledningen är rätt enkel. Det har
Inte hänt något i mitt liv som känns kul att skriva om. Vill ju inte tråka ut er med mina historier om hur mycket kaffe jag har druckit och hur rent jag har fått det när jag har städat.

Men en sak var ju rolig. I fredags satt jag hos grannen och tittade på Let´s Dance. Det var jättekul. Mattias såg jag inte till förrän vid elva när jag kom upp igen.

Innan jag gick till grannen gjorde jag faktiskt en till rolig sak...



Jag klippte mig... helt själv! Kostade ju ingenting... Matte tog bilden.
Innan jag säger godnatt vill jag gärna påpeka en grej, till dom som slår barn och djur!

                              

GODNATT PÅ ER ALLA VÄNNER SOM LÄSER DETTA!

Kommentarer
Postat av: Therese

vad fin du vart i håret :)Kram

2010-01-28 @ 11:59:16
URL: http://liamsmamma86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0