Nästan fredag...

Idag har jag hunnit med ett besök på vårdcentralen, kollat in en rea med massor av köksgrejer. Varit och handlat och sett underbart orörda fält med snö... Det var vår kära "mattant/granne" Sm skulle till distriktssköterskan. Hon hade fått en tillsägelse att kolla upp en grej på benet. Det var min kära man som hade sagt till henne... Han, skulle också behöva gå och kolla sitt hälsotillstånd. Men gör han det?NÄE! Det kan ju vara jobbigt... Karlar!

Efter två hade vi lite fart under fötterna och fixade till däcket, som i tisdags var alldeles platt. Sen handlade vi och Fick en glad överraskning. Det är mycket billigare att handla på Willys!

Middagen bestod av Mattes Kycklinggryta och ris. Jag lade till lite sallad och såhär vackert blev resulatet innan jag började äta:

                


Hela kostcirkeln... nästan! Godnattis på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0