30/1-2010

Idag var jag och firade mamma på hennes födelsedag. Jag och syrran var först på Coop och fixade present. Jag köpte en cd med Björn Skifs från mig och Mattias. Det var tydligen en favorit. Mien mest glad blev hon nog för duschslangen och munstycket i plast. Hennes andra hade blivit lite knas på. Vi åt smörgåstårta, men de små i sällskapet fick korv och makaroner.

Det hr är mammas katter förresten...

  samt... 

Den här damen är alltså resultatet av dessa två....

                                

Det ser man ju tydligt... Dom fick naturligtvis fler än en men den här tjejen är ju våran.

Godnatt på er! Bra vinnare av Robinson i alla fall. Helt rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0