Tjena alla monsterdiggare...

Samt alla andra som läser denna blogg.

Fick ju positiva nyheter från Uppsala. Det såg förvånansvärt bra ut i huvudet eftersom tumören hade krympt något. Dom skulle dom diskutera lite mer för att se om dom kan släppa mig helt.

För att fira detta tog vi en toktur, inom Sörmlands ränser... Vi kom först till Stallaholmen. Ligger mellan Mariefred och Strängnäs. Där finns även detta slott:

                           

Mälsåker slott. Jag praktiserade där när dom restaurerade slottet för många herrans år sedan.
Fick bl.a prova på att sätta fast s.k Tandsnitt i taket till stora salen på tredje våningen och så vitt jag vet så finns dom där än. Känner mig lite stolt över det faktiskt. Det var väldigt roligt där.

Pappa jobbade ju också där vid samma tidpunkt och han hade en stuga att bo i:

                            

Det var kul att se allt igen. Sen åkte vi sakta hemåt. Stannade till hos pappa på en fika och en blev det tv för hela slanten.

           Godnatt och sov gott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0