Joho ja!

Känner att jag vill komma igång med projektet nu... Vill att det ska bli lyckat!

Får inte tänka för mycket på det... Men det är lite svårt.
Idag hade ivi en tidig morgon. Matte lämnade sitt prov och så åkte vi och lämnade tillbaka kärran från igår. Sen köpte vi frukost på McDnalds....

Var på stan på eftermiddagen och hittade två kjolar som satt jättefint...  Jag handlade också hem lite annat som vi behövde till hushållet.

När jag kom hem fick jag ett ryck som resulterade i att det nu står sex sopsäckar som ska till brännbart på återvinningen. Två säckar till med bara gamla kläder som inte används längre.

Snart är det ddags för medicin och lite tv... Godnatt! Kramar er alla som orkjar läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0