Fredag igen...

Ja, vad har skett idag då?

Matte och jag skjutsade hans jobbarkompis till Oxelösund innan dom skulle börja jobba.
Han och hans tjej har gått igenom samma procedur som vi ska göra så vi var välkomna att fråga ifall vi hade funderingar. Det känns väldigt bra.
Har ännu inte hört något... Hoppas det kommer besked om... vad som helst nästa vecka.

Köpte två såna där lampor till... jag köpte ju fyra stycken igår men idag blev det två till.
Käkade lunch på McDonalds också...

Kvällen har lunkat på bra och nu sitter jag alltså här.
Nu lovar jag att inte ändra designen på min blogg mer. Ville bara testa lite med det andra.

  Jäkla bananas....

Hopp och skit så får ni bruna bakben, brukar pappa säga...

                           GODNATT OCH SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0