Äntligen...

Fick jag prata med Barnmorskan Meta.
Människan jag pratade med förra fredagen hade inte gett mitt meddelande till Meta.
Vilket jäkla spån...
Mattes prov hade okej värden i alla fal och det känns ju bra.
Jag ska ta ett prov till som ska tas tredje dagen under en period så att säga så det ska jag göra om cirka två veckor eller nåt.
Sen skulle mina papper skickas till Carl Von Linné-sjukhuset i Uppsala och diskuteras fram och tillbaka. Vi skulle nog inte köra igång med försöket förrän efter jul! Möjligtvis...

Trist!... Att det ska dröja så länge....
Men då vet ni det...

Kram på er alla!

                              

Mina favoriter... Mosters stolthet skulle man kunna säga utan att ljuga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0