Tisdag...

Usch, vad jag känner mig lat idag. Skulle ha städat, men jag orkar inte...
Hoppas det finns fler som känner så ibland.

Väntar fortfarande på besked från barnmorskan... om inte något hörs före torsdag så får jag ringa då... Denna väntan...

Så kan det vara. Har inte gjort något speiellt. Igår tvättade jag fyra maskiner istället för två. Som jag höll på. Kändes bra att bädda rent i sängen. Nu ska ni få se hur det ser ut i sovrummet...

  Låt oss kolla närmare på vissa saker:

  Lägg märke till mönstret... "China" kallas det visst. Gardinen då?

  Jaha, då vet ni det. Tanten har en böjelse för "China-trycket"


NU DRAR JAG! ÅTERKOMST IKVÄLL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0