Då var det lördag igen...

och idag ar jag varit på teater. Det var Teater Sörmland som körde en pjäs som dom visar i skolorna. Den heter Jag-Den fula ankungen. Handlade om en utvandrarkille som kom till sverige och hade problem med att passa in och sådär... tills det äntligen ordnade upp sig på slutet.

Det var kul att få träffa alla teatermänniskor som var där. Och jag kände hur mycket man har saknat dom. Tackar igen för inbjudan.

Just nu sitter jag ... och bloggar ja, just det. Det verkar så... Har fotbollen på men vågar inte titta. Fegis! Jajamensan! Sån är jag...

Allt som allt en väldigt trevlig dag. Tidigare träffade jag alla tjejerna med barnen. Love you girls...

Snart kommer min lilla gubbe hem. Får väl se om han ska skjutsa hem "Blondie...Bimbo" först...

GODNATT PÅ ER NÄR NI NU HOPPAR TILL KOJS!

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0