Äntligen...

Fick jag komma in på bloggen. Igår tyckte min dator att inga sidor var tillgängliga.

Jodå, igår fick vi för oss att lufta bilen igen. Go West sa vi och det gjorde vi. Åkte faktiskt änd till Karlstad. Där var det uppehåll men inte särskilt mycket sol.. Reklamen ljuger...

Tog några meningslösa bilder...

Åkte genom:

  Inte mycket att se faktiskt. Säffle var likadant...

Sen...

  åkte vi upp på den här bron som gick över:

  Göta Älv. Inte lätt att tafina bilder när man sitter i bil.

Den sista bilden lyckades kjag ganska bra med. Vackra färger tycker jag

                              

Ikväll ska jag skriva om vad som har hänt idag. Om jag får komma in på sidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0