Nästan fredag...

Ooops! Det är ju fredag. Klockan är 0.40.
I...igår fick jag besök av syrran när hon hade lunch. Trevligt. Sen åkte Matte och jag och handlade när han hade slutat.
Lunchen bestod av korv med bröd. Enkelt och gott.
Matte somnade på soffan efter lunchen och vaknade till vid kvart i fem. Jag satt vid datorn medan han sov. Sen bytte vi plats... Kul att veta???? Nej...

Til mddag gjorde jag crepes med champinjonstuvning till min käresta. Han sa att jag skulle göra maten för den blev godast då... Härligt med spontana komplimanger!

Kvällen ägnades åt tv. Sista avsnittet av Inlåst. Blev rörd av att se när killarna skulle gå ut. Dom hade faktiskt förändrats. Och Gamlingarna verkade väldigt bra dom också.

Nog tjatat. Här kommer en kul bild som jag fick från mamma;

                                       

Titta på den ett tag. Hoppas det funkar! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0