Nejmen hej på er!

Idag har jag varit ute hos Mattes föräldrar... får man säga svärföräldrar fast jag inte är gift. Matte kallar mina föräldrar för svärmor och svärfar. Låter gulligt tycker jag.
Vi skutsade ut lilla Fanny som ska sova hos sin farmor en hel vecka. Sen kte vi tillbaks till anderslund och satt där en stund och pratade lite.
Efter det fick vi för oss att vi skulle tokåka lite, för vi kände inte för att ta kväll ännu.
Men vi åkte förbi hemma och hämtade kvällsmediciner och lite annat och så drog vi. Vi åkte mot Eskilstuna, med en sväng förbi Hälleforsnäs och sen vidare från Eskilstuna mot Stockholm på E20. Vi svängde av mot Järna och fick prova på en riktigt slingrande väg mot Detsamma och till slut käkade vi middag på Vrdsuset som ligger precis vid E4:an. Vi kom hem vid nio. Alldeles lagom tur.

Det kommer lite bilder imorgon. As if you care... hihihihi!

Ses då... eller skriver imorgon menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0