Jaha...

I övermorgon ska vi åka då... Fast redan imorgon börjar äventyret....
Bo på SAS Radisson Hotel på Arlanda... HÄRLIGT! Oh, vad jag har ställt krav på mig själv. Inte flippa ur på planet och... ja, det var väl allt.

Idag har Mattias dammsugit lägenheten, vi har köpt Stora badlakan att ha på stranden... och så var vi i Anderslund. Jag gick en långpromenad med Fanny medan grabbarna rensade i rabatterna. Sen fick vi korv och potatismos.

                                                        

                                                          Tjusigt tycker jag!

   Liten blomma i stor gräsmatta...

                                            

                                              Och på fredag gäller: VIVA MALLORCA!!!!

                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0