Söndag morgon...

Jaha 5,3 grader varmt och grätrist ute... 6 december var det visst också. Man kan väl bara skylla på miljötokigheterna...
Igår hade jag nästan som en baksmälla eftersom jag inte hade fått kaffe i mig sen kvällen innan. Huvudet värkte och jag ville bara sova.. Har någon mer varit med om liknande? Skriv och berätta...

Vid två-tiden igår fick jag i mig kaffe och efter det.. Wow, sicken skillnad. Huvudvärken släppte och jag blev mycket bättre i kroppen. Pratade med pappa om det lite senare och han sa att han blev likadan... Vilken drog!

Lekte med lite bilder igår. Här är resultatet...





Avslutar med en liten nalle...

                               

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0