Tjenare vänner!

Idag har jag handlat lite snygga kläder.
Ett par jeans, storlek... 42!!! Satt som en smäck! Fy så tjock jag är!!!! "snyft"
Sen hittade jag två trjor som nästan helt tar bort min stora mage! YES! Jag är så nöjd.

Så, eftersom jag har shoppat järnet så tänkte jag inte cigg. Men jag var dock tvungen att köpa en kaffe oh en bulle efter en lång stund på stan. Då var jag rätt yr i skallen...

Nu går livet vidare och fan vet vad som händer imorgon. Det får vi se! Härligt med oskrivna blad att kladda ner fullständigt...

Godnatt på er! Skriver imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Siska

Hörrudu, jag har också storlek 42... Ser jag "tjock" ut? Nej! Så det gör alltså inte du heller.... Vi är inte smala som pinnar och inte tjocka som träsktroll, vi är precis lagom! :-) Och ska vara glada för det...

Kram

2009-09-02 @ 02:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0