Oj...

Idag har jag varit nervös hela dagen. Fick fikabesök av zazza Hedin... Tack för wienerbrödet. Det var jättegott.
Sen gick jag ner på stan och tog mig en liten lunchmacka. .. Mådde illa. Halsbränna och tårarna brände innanför ögonlocken... Men jag grinade inte då.
Sen stack jag till Kronhallenoch köpte en flaska vatten. Mattes jobbarkompis Sara frågade om jag var nervös. Till och med då lyckades jag slänga ur mig ett skämt om att man skulle ha haft cigg...

Mattias lutade vid halv två och då berättade han att han också hade varit nervös. Det gällde ju inte bara en liten sak utan ett liv... Oj, vad vatten jag drack.

Sen kom vi in till Anna på kvinnokliniken och då kunde jag inte hålla mig... Som vanligt tänkte jag.
Hon gjorde gynundersökning och mätte hur stort allting var. Sen hände inte så mycket mer.
Vi fick veta hur resten skulle gå till. Matte ska lämna in sina "polare" till labbet på tisdag för att dom ska se hur dom mår och sen skule vi ringa en kurator också.

När vi har kommit till steget efter det ska jag börja ta dagliga sprutor på mig själv så att mi na kompisar kan komma igång... påskäggen alltså.... det är så mycket vi vet nu...
Berätta nu inte detta för Mattias för då blir han jävligt arg på mig. Jag känner däremot att jag kan lita på alla som tittar in på min sida... Snälla, säg inget till Matte..

KRAM OCH GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till!!!

2009-08-26 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0