Hej!

Nu har jag varit lite trög med bloggandet... sorry! Jag har hållt på med ett fotoalbum på facebook sen jag kom hem från UNDERBARA Mallorca.
Så mycket som hände. Bara att flyga var en upplevelse. Fast när vi startade från Arlanda var jag så spänd att jag grinade.
Mattias fingrar fick ta värsta smällen. Klämde dom relativt hårt. Men han skrek inte. Landningen gick bättre eftersom planet gick ner i etapper...
Vi fick en helt underbar vecka därnere. Badade i poolen och i havet varje dag. Promenerade gjorde vi också En dag gick runt halva bukten... Fy så duktiga vi var.

                                              


Strandpromenaden... Härligt! Nu måste jag sluta. Ska strax sova för imorgon ska vi åka till Göteorg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0